BEN KİMİM ? (SÜRPRİZ CEZALI) w/

Tarixində dərc edildi 20 Fev 2021
Merhaba

Ben Mesut Can Tomay. Bugün Ali Biçim , Eda Biçim ve Rıdvan Abi ile eskilerden beri severek oynanan ve çok eğlenceli olan ''Ben Kimim'' adlı oyunu oynadık ve videosunu çektik. Umarım sizlerde izlerken eğlenirsiniz... İyi Seyirler (:

RASTGELE AÇIK ARTIRMA : www.youtube.com/watch?v=8Jjy_...
DEV KAR KÜRESİ YAPTIK ! : www.youtube.com/watch?v=WxwQb...

Instagram: mesutcantomay
İletişim: mesutcan@welogsocial.com

Şərh

  • 18:46 yazıklar olsun sana ali ab

  • 5.53 cihanın yanında patron

  • 24.13

  • Ali abi yaptığın ayıp az karakterli bi adam ol hilesiz kaybet gülelim

  • 28:33 olum Rıdvan Abi çok tatlı olmuş :)

  • Dikkat edin eda finalde mesuta aşkım diyor 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔sence sevgililermi

  • Ali bicim yatcak yerin yok

  • Abi boku çıkıyor Eda bokunu çıkarıyor açık Mesut’un kardeşi ya da Adalet istiyoruz kirve

  • Mesut:Alımlı mı Ali : evetttt Eıjeıejkejekejekjekej ama haklı çok güzel kız

  • Ali biçim eda biçime levent kırca diye söylüyor

  • Arkadaki @cihanalbayrak

  • 9:39 lisa lisa blackpink kpop 😇

  • Keşke Lisa bu videoyu görse qewfehrtjgjhdcnnchkluuokhvjhxgstwtrqsg

  • LİSA❤❤❤❤ JİSOO❤❤❤❤ JENNİE❤❤❤❤ ROSE❤❤❤❤ BLACKPINK-BLINK

  • 24:59

  • 24:60

  • 29:70 nası komik

  • Liza değil lisa

  • 07:05 yahaahhahaha 🤣🤣🤣🤣

  • Fanstastik 4 lü

  • Sinemacimi dizicimi hahah 🤣

  • Üctür denk geldim, Ali Bicim neden Mesut'a abla diyor

  • 5:53 şeytan fotoğrafta saklı Cihan

  • İyi ki doğdun Mesut Can Tomay 🎉🎉

  • Lan eskiden Mesut hile yapıyo diye Aliye acıyodum. Şimdi adam bacısını aldı ağzına sıçıyo Mesutun. Yapmadıkları hile hurda kalmadı artık Mesuta acıyom aq Eda Levent Kırca sorusundayken Ali Biçim " Bize soru sor komedyen mi falan filan mı diye" dedi Eda hemen komedyen mi diye sordu. Sonrasında da Ali söylemiş zaten kimin olduğunu öyle kazanmışlar

  • Lisa blink

  • Blakpink lisa çoooook seviyorum

  • Cecelistler elxmwkc

  • ali abi hile yaptı orda söyledi

  • eda ve mesutun ele tutusmasi ahdhsdhs

  • Abi şu yılanlar ordusu videosunun linkini atar mısın?

  • Yaşayan değerli yazarımız Mim Kemal Öke'yi de öldürdünüz ya vallahi helal olsun...

  • Ali biçim mesutun hakkını yedi

  • Çok kurgu o yüzden az izleniyor, bence direk kurgu olmadan yapılsa efsane izlenir

  • Lan Ali biçim abi o elindeki dövmeleri söyleyecen mi artık yoksa amerikın copsları evine yollayayım mı

  • 19:37 sjsjsjjs

  • Lisa için geldim pisman değilim HSFDJFSHFSJGJFSHAF

  • 19:38 Rıdvan abi kendini kapattı

  • Abi ali abi söylüyo ama mesut can abi haksız çıkıyo

  • 29:39 JEYDHWNWLRIBEYSVRNKDKE

  • edağ apla oneğ ya lgbt üyesimisin :D

  • Eda bicimin sanki böyle bi havasi yokmu… „ben napiyorum burda aq“

  • 4:46 Ooo kimler gelmiş

  • 18.45 dakada ali biçim dedaya söylüyyyyooorrrrrrrrr rezaalllerttttt

  • mesut senden nefret ediyorum sesine bile tahammul edemiyorum bazen keyto tv’ni gecmeyi unutuyorum kulaklarım s2liyor sırf ali bicim icin sana katlanıyorum

  • Edayla mesut çok tatlılarğğğ

  • 2:02 Eda’nın bakışı💃🏼🐸

  • 28:04

  • 18:45 boyle oyunculuk gorulmedi hacı

  • Ali eda biçimi çok güzel oynuyor ya hayran kalıyorum

  • 9:05 24 saattemi oha bts'in yeni şatkısı 13 dakikada 141 milyon izlendi?

  • 21:44 hileci derken hile yapması

  • Ali abiye sesleniyorum Lisa sana bakmazzzzzz ağâgağağag bakmazzzzzz....

  • 18.22 ali biçim edaya levent kırca diyo

  • Litfen bir videonuzda bts ten bahsedin

  • Birazda bts ten bahsedin hep black pink diyirsunuz

  • videolar o kadar akıyorki like atmayı unutuyorum

  • 2:23dk ile 2:30dk arasi ne güldüm beeee

  • Yerli mi Yok ithal

  • 18:47 mesut'un hakkı yiyen ali

  • Lan bu kız harbiden ilik

  • Ali biçim şöylediği için ceza olsun

  • Mesut ablaya nasıl yakışmış maviş maviş bacaklarını daha da zayıf göstermiş 😀😀😀

  • 500 TL lik et nedir be danamı alıyonuz

  • 18:28 ali abi napıyon ıvj

  • mesut canla eda biçimi tek yakıştıran ben miym

  • Btsi seviyomusunuz?

  • Eda’ya çok gıcık oluyorum çok sinir bozucu biri sürekli hile yapmaya çalışırıyor .

  • abi çok sinir etti beni ali biçim hile yaptı ve ben size hile yaptı diyemiyorum...

  • Tek kelime ile mükemmelsiniz 👌

  • Lisa

  • Ya şu Ali Biçim cidden Mesut Can Tomay tarafından yanarak öldürülmeyi hakediyor XDDbanajmakasslke

  • 27:22 ahahahhahahaha

  • Rıdvan abi ❤️

  • 18:46 0.5 hızla izleyin Bu edayla ali biçim ne zaman takım olsalar hep bi hile peşindeler yenilmeyi asıl siz hazmedemiyosunuz. @alibicim birde mesuta diyosun cama bakıyo diye senın yaptıhın ne abi ayıp oluyor...

  • masa başı vdeoları sıkmadımıya

  • Ali biçim bunu sabitledi

  • Eda ile Mesut çok yakışıyor. Her aşk kavgayla başlar...

  • 6:44 - 7:40 arası.

    • sen ne arıyon burda reis

    • @Kadir hahahaha neden küstüler sebebi var mı

    • Bunlarla da aranı boz

    • Selamlar olsun testo adam👍👍

  • Bizden çalmışlar

  • 15:25 mesut ya hhahahhhhhahahhhhahahh😂

  • Ücretsiz bir şekilde bizleri gulduruyorsunuz çok teşekkürler hepinize 😊

  • Alibiçim edaya kopya verip Rıdvan abiye hilecisin diyor hjhjjnjn

  • Garibanın yüzü gülür mü hiç

  • Abi Ali biçim söylemiş

  • 24:46 daha önde hiç bu kadar çok gülmedim ÖWĞCÖWĞXÖSŞCÖDCŞ

  • 19:38 Bilemessek dimmi

  • Aga tek eğlencemm

  • Bts dahil mi kpop

  • Blinklere selam🖐️

  • Bu videoda Rıdvan abiye haykırdım ya 😂😂

  • Yerli : Dr.Oetker

  • mesutun cezası bir efsoydu yıkıldım gülmekten ıvjj

  • Arkadaşlar Ali bitchim i linçlemek lazim😂kopya verdi bitch

  • Eda gitsin cihan gelsin diyenler +1

  • #edmes ❤

  • Ali biçim kadar ağlayan bögüren ve haklı olduğunu düşünen insanlar var

  • Ali abi dua lipaya salla dedi ya yaktın canımızı be ali abi taş gibi gacıyı salladın ya

  • Günlerden çarşamba

  • 15:22 şurayı etiketliyim de arada gelir bakarım :))))